vrijdag 17 mei 2013

FedCon 2013

Vorig weekend ben ik voor de zoveelste keer naar Düsseldorf gereden voor FedCon, de grootste sciencefictionconventie van Europa, waar ik weer heel wat acteurs en actrices heb ontmoet uit series als Star Trek (TNG, DS9, VOY en ENT), Farscape, Stargate SG-1, Eureka, Fringe, Babylon 5, Torchwood en de cultfilm Starship Troopers.

En terwijl ik toch in Duitsland was, heb ik meteen van de gelegenheid geprofiteerd om de nieuwe film Star Trek Into Darkness te gaan bekijken tijdens het openingsweekend, vier weken vóór de film in België of Nederland in de zalen komt!

Moet ik daar nog aan toevoegen dat ik het weer vier dagen ontzettend naar mijn zin heb gehad?

Zoals gewoonlijk heb ik weer een uitgebreid conreport geschreven. Je kunt het 32-pagina’s tellende en van foto’s voorziene pdf-document lezen en/of downloaden op issuu. Ook een selectie van mijn foto’s staat inmiddels online. Veel lees- en kijkplezier!

issuu.com/gebo007/docs/fedcon2013
picasaweb.google.com/gebotopia/FedConXXII
www.fedcon.de

Geen opmerkingen:

Een reactie posten