zondag 2 augustus 2009

Bye bye Soapbox

MSN Soapbox houdt ermee op. Dat liet Microsoft me onlangs per e-mail weten. Sinds enkele dagen kun je al geen filmpjes meer uploaden, en eind augustus valt het doek definitief over Microsofts videoservice.

Een paar jaar geleden heb ik Soapbox ontdekt en meteen een account aangemaakt, zodat ik mijn videofilmpjes online kon zetten. Ik verkoos toen Soapbox boven YouTube, omdat de videokwaliteit beduidend beter was.

Maar ondertussen heeft YouTube ook niet stilgezeten en is het nu mogelijk om hogekwaliteitsvideo’s online te zetten. En hoe je het ook draait of keert, YouTube is ontzettend populair, wat van MSN Soapbox niet gezegd kan worden.

Wie nieuwsgierig is naar mijn Soapbox-filmpjes, kan nog tot eind deze maand terecht op onderstaande URL. Daarna is ’t gedaan.

video.msn.com/?user=-8212976781885289387

Geen opmerkingen:

Een reactie posten